FANDOM

Королівство Седанґ
фр. Royaume des Sedangs

історична країна
Франція
3 червня 1888 — 11 листопада 1890

Франція
Прапор Седангу Герб Седангу
Прапор Герб
Столиця Кон Ганг
Мова (и) Седангська, французька
Форма правління Конституційна монархія
Король
 - 1888 — 1890 Марій І

Королівство Седанґ (фр. Royaume des Sedangs) — віртуальна держава, заснована наприкінці XIX століття, французьким авантюристом Шарлем-Марі Давидом де Майнера на території сучасного В'єтнаму.

Історія Редагувати

Марій Перший — Король Седанґу

Майрена, колишній французький урядовий чиновник з сумнівною репутацією, у 1888 році був власником плантації у Французькому Індокитаї. Коли король Сіама висунув територіальні претензії до Французького Індокитаю, Майнера переконав його колоніального адміністратора дозволити йому відправитись з групою місіонерів у експедицію вглиб Аннаму (В'єтнаму), для перемовин з місцевими племенами.

Майнеру вдалося подружитися з жителями гірського племені седанґів. 3 червня 1888 року вождями племені бахнар, ренгао та седанґ — Майнера був обраний королем Королівства Седанґ під іменем Марій І. Остаточно закріпити своє становище Майнера зумів коли йому вдалося запобігти спалах чергової епідемії за допомогою ліків, що були у нього. На знак подяки вождь племені седанґів віддав йому за дружину свою дочку.

Невдовзі Майнера відправився у подорож по Південно-східній Азії та Європі, з метою знайти людей, що зуміли б допомогти йому облаштувати королівство. Він відвідав Аннам, Гонконґ, Великобританію, Францію та Бельгію. Під час останньої подорожі, Майнера щедро жалував титули, лицарські звання й нагороджував медалями своїх прихильників. Він також випустив серію марок свого королівства.

Поверненню Майрени до Седанґу посприяв французький флот, що заблокував в'єтнамські порти та конфіскував його зброю як контрабанду в Синґапурі.

Помер Король Марій Перший 11 листопада 1890 року на острові Тиоман (Малайзія) за загадкових обставин, внаслідок чого Королівство Седанґ було анексоване Францією та її протекторатом Аннамом.

Посилання Редагувати

Офіційний сайт Седанґу