FANDOM

Столиця — назва офіційного головного міста держави або адміністративного утворення федеративної чи конфедеративної держави (такого як область, край, автономна республіка, провінція, штат, департамент).

В столиці як правило, знаходяться вищі органи влади та управління:

Резиденція глави держави (території) (монарха, президента, губернатора). парламент. центральні міністерства і відомства. Верховний суд. Деякі з цих структур можуть розташовуватися в інших містах держави. Значення столиці в житті будь-якої країни дуже велике й у багатьох випадках постійно зростає. У переважній більшості держав столиця є не лише зосередженням органів державної влади та державного управління, судових, військово-стратегічних та інших установ, а й основним економічним центром країни.

Столиця держави переважно володіє і найбільшою кількістю функцій, які вона виконує. Тому вона відрізняється від інших міст держави великою притягальною силою для її громадян, які намагаються якнайповніше себе реалізувати. Звичайно, найважливішою функцією столиці є управління політичною діяльністю країни, як внутрішньою, так і зовнішньою. З цією метою столиця має бути забезпечена найкращою інфраструктурою транспорту та зв'язку.

Зазвичай столиця є найбільшим містом країни, але є десятки країн, в яких найбільше місто не є столицею