FANDOM

Східницька криза
Дата з 14 липня 2017 року
Місце Прапор Анділонії Анділонія
Результат в процесі
Противники
Прапор Анділонії Влада Анділонії
Прапор Анділонії Тимчасовий Уряд Анділонії (частково)

При підтримці:
Прапор Грінкантрії Грінкантрія
Прапор Лонеярду Лонеярд
Прапор Скулії Скулія
Прапор Ейленду Ейленд

Прапор СР Східницька Республіка СДПА СДПА, Ліберальний Блок Ліберальний Блок
Командувачі
Прапор Анділонії Роман Янів Прапор Анділонії Олексій Іншаков
Прапор Анділонії Прапор Грінкантрії Богдан Мельтешинов
Прапор Анділонії Прапор Лонеярду Данило Красницький
Прапор Анділонії Прапор Скулії Євген Кітіков
Прапор Анділонії Прапор Ейленду Дмитро Малець
Прапор Анділонії Прапор Грінкантрії Прапор СР Богдан Мельтешинов Прапор Анділонії СДПА Денис Пупко
Прапор Анділонії Ліберальний Блок Вячеслав Суворов

Східницька криза — конфлікт між владою Анділонії та лідерами мікронацій Лонеярд, Ейленд, Скулія та Грінкантрія, які створили сепаратистську державу Східницька Республіка, яка претендувала на частину території Анділонії та засуджувала правління Президента Яніва.

Хронологія Редагувати

14 липня 2017 року, після виборів Президента Анділонії, на яких переміг Роман Янів, лідер мікронації Грінкантрія Богдан Мельтешинов оголосив про створення Східницької Республіки, яка претендувала на територію міста Східниця та навколишніх сіл.

Пізніше мікронаційні журнали «Гумор Мікронацій» та «Der Micronation Angriff» починають висміювати анділонську владу та, особливо, анділонського Президента Романа Яніва. Так як ці журнали і вищевказані мікронації мають великий вплив на інші мікронації, Анділонію почали зневажати в усьому мікронаціональному світі.

3 вересня влада Анділонії починає переговори з лідером СР та Грінкантрії Б. Мельтешиновим. Було вирішено створити Тимчасовий Уряд, який повинен вивести Анділонію з кризи.

9 вересня ТУ прийняв рішення про створення Міжнародного Комітету по управлінню Східницею (МКпУС), який тимчасово буде управляти територією Передстрийщини, Верхньої та Нижньої Стрийщини, і буде складатися з трьох членів: одного від східницьких сецесіоністів, одного від влади Анділонії і також міжнародного спостерігача від КВРМ. Вищевказані території стануть особливим регіоном під назвою «Автономна територія з тимчасовим міжнародним управлінням Східниця», яким буде управляти МКпУС. Також будуть створені органи законодавчої та виконавчої влади — Територіальна Рада і Територіальний Виконавчий Комітет, які будуть підпорядковані МКпУС.

На наступний день Тимчасовий Уряд приймає «Положення про тимчасовий режим в Анділонії». В цьому положенні було зазначено про вибори Президента та Нацради, а також про новий двохрівневий адміністративно-територіальний поділ.